torsdag 19 november 2009

Hälsning från Göteborg



Hej flickor,

Det är en kulen onsdagskväll i november. Jag ska strax krypa ner under mitt täcke och läsa lite innan jag somnar (vilket kanske blir lite senare än vanligt eftersom jag sov till kl 13 idag...).

Jag tänker på er och undrar hur ni har det.

Själv har jag det bra. Min tillvaro är lugn och långsam, kanske lite tråkig till och med men jag är ändå nöjd. Mest av allt sitter jag och stickar och tittar på internet. Förra veckan fastnade jag i ett dataspel och tillbringade två dygn med att spela maniskt, så nu aktar jag mig för dataspel ett tag.

Jag försöker komma igång med joggandet, det går ganska bra men vädrets makter motarbetar mig. Det lockar inte så mycket att ge sig ut i ösregn och ösregn är vad som bjuds mest hela tiden här nu.

Jag har ännu inte drabbats av svininfluensan - har ni? Jag vet inte om jag ska vaccinera mig heller. Det verkar så jobbigt att få tag i det där vaccinet. Är det värt att köa för tror ni?

Hoppas att allt är bra med er båda. Jag saknar er.

Många kramar,

Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar