torsdag 14 maj 2009

Hysteriskt godissug


Jag vaknar till, ser fortfarande inte helt klart. Ögonen är sömniga.
Det prasslar till bredvid mig. Där ligger en tom påse blandgodis på huvudkudden bredvid mig!!!??
Har inget minne av det! Bara att jag var fruktansvärt godissugen på väg hem från jobbet. Hur påsen hamnade i säng med mig är en gåta.
Mitt hormonella godissug en gång i månaden håller på flippa ut. I går åt jag chokladkakor till kaffet och sprang ut och köpte sura remmar på lunchen.
Lisa och Petra, hjälp mig, vart är det här på väg?
Jag sover numera alltså inte med läckra män utan med karameller!...:)
Och de var inte ens smarriga, utan av de billiga sorten.

1 kommentar:

  1. Hahaha, det är lite alkovarning på det där.
    Om man inte minns att man ätit det var det nog inte värt det.
    Men jag är likadan tyvärr, så jag har ingen hjälp att erbjuda. Dessutom tycker jag att det är ett större problem att det inte går att få tag i kvalitetsgodis i den här stan efter kl 18 typ.
    Igår köpte vi från videobutiken men jag vet inte vad de gör med lösgodiset där - det är ju alltid stenhårt!

    Kram på er!

    SvaraRadera