torsdag 28 maj 2009

Snart semester...

Bara 1,5 arbetsdag kvar nu. På lördag åker jag bort på semester i tre veckor. Tre härliga veckor.


Visa större karta

Först ska jag till Göteborg. Där ska jag tillbringa ganska mycket tid i en solstol i mina föräldrars trädgård, och låta mig bli uppassad och bortskämd. Och så ska jag umgås med mina kära vänner som jag inte träffat på mycket länge.

Sen ska jag till Paris. Där ska jag vandra gata upp och gata ner och bara titta på allt och njuta av att vara i en riktigt stor stad med riktigt många människor. Jag ska tillbringa många timmar på uteserveringar och på filtar i parker för jag räknar med att det ska vara strålande sol och cirka 25 grader varmt där. Sex dagar blir det i Paris.

Och sen bär det tillbaka till Göteborg igen. För fler lata dagar. Kanske ska jag bada lite också om vädret tillåter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar